Re[2]: Debian yine kurulmuyor...

Hello ,

Bu  arada  yeri  gelmisken.  Bu  cd  leri  ftp.tr.debian.org  altindan
indirebilirsiniz.  Buradaki jigdo dosyalarini kullanarak gereksiz yere
tüm iso dosyasini indirmektende kurtulursunuz. Sadece degisen kisimlar
cekilir  ve  iso  dosyasi  tekrar  olusturulur. Ayrica daha onceki iso
dosyasindan  eski  bolumleride  kullanarak  gereksiz trafik yaratmamis
olursunuz.