Re: Debian 30r4 -i386

söylendiği doğruymuş...15 dak. bile olmadı....okladar memnun oldum ki
anlatamam.
sizin dediğinizi de indirip deneme yapacağım. ama ben masa üstü
kullanıcısı olmak istemiyorum. Bunun içinde eğitime de başladım.
woody , sarge , birde bu benim indirdiğim 30r4 arasında ne farklar
var. debianda kendi içinde mi bölünmüş..
Birde habe grubuna nasıl üye olabilirim.