Re: Debian 30r4 -i386

1. tek cd ile debian kuruluyor, grafik arayuz dahil. iki cd ile office paketleri de dahil kuruluyor. 2. `kurulum icin arayuz yok` demek cok anlamsiz, benim kullandigim en rahat arayuz, hatta arayuz olmadan install scripti yazarak bile kuruluyor. 3. sistemiz ucup gitmez, dogru sekilde fdisk / format yapamadiginizdan olmustur. yada grub windows partition`i bootup menusune koymadigi icin oyle sanmis olabilirsiniz. 4. eger debian`i ilk defa kuracaksaniz bu konuda yazilmis herhangi bir makale`ye basit bir google aramasindan sonra ulasabilirdiniz.
5. vmware kullanmanizi tavsiye ederim, deneme yanilma calismalariniz icin.

----- Original Message ----- From: "Haldun Nalbantoglu" <hnalbantoglu@gmail.com>
To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Monday, March 07, 2005 2:12 PM
Subject: Debian 30r4 -i386

merhaba;
son sürüm olarak 30r4 7 cd +2 update olarak sistemime indirdim. iso
dosyalarını cd güzelce yazdım. fakat debian bir suse gibi değilmiş
kurulum için bir ara yüz yok. neyse biraz uğraştım...sistemin yediği
vardı. iyiki varmış...çünki hepsi uçtu gitti. sonra tekrar xp ve suse
kurdum...bütün dağıtımların özelliklerini okudum ve bana uyacak
dağıtımın Debian olduğuna karar verdim fakat kurup
kullanamadım...ayrıntılı olarak debian nasıl kurulur.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
Saygılarımla.