ibuild kurmak istiyorum

selamlar,

bugün distrowatch'ta gördüğüm ibuild(debian tabanlı kendi live-cd nizi
oluşturma) ile ilgili linke gittim, oradakileri okudum ve denemeye
karar verdim. ancak indirme ve kurma yapabilmem için verilen;

deb http://www.morphix.org/debian ./

adresini sources.list dosyasına eklememe rağmen bir türlü
ulaşamıyorum. bad request hatası veriyor. aynı sayfada verilen tarball
linkinden tar paketini indirmeye çalıştım o da çalışmıyor. bu konuda
daha önce bilgi sahibi olupta bu linkleri denemiş olan var mı acaba?

şimdiden teşekkürler.

not: distrowatch bu linkleri bugün verdiğine göre kırık olma ve
çalışmama şansının az olduğunu düşünüyorum..