Re: Klasik gibi gorunen ama cozemedigim LaTeX sorunum

Merhaba,

* Ersin ER [2005-01-31 16:50:31+0200]
> Dogrudan debian ile ilgili olmasa da LaTeX ile ilgili bir sorum olacakti.
>
> Yeni PS fontlari ile Babel'in Turkce destegi arasinda bir uyusmazlik
> sorunu mu var acaba?

Babel'le bazi paketler arasinda sorun oldugu dogru, ama bunlar PS
fontlarla alakali degil.

> Ornegim soyle:
>
> \documentclass[a4paper,12pt]{article}
> \usepackage[utf8]{inputenc}
> \usepackage[T1]{fontenc}
> \usepackage{textcomp}
> \usepackage{mathptmx}
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> \usepackage[turkish]{babel}
> \title{\LaTeX\  Öğreniyorum}
> \author{Ersin ER}
> \date{Always\ldots}
> \begin{document}
> \maketitle
> \section{Intro}
>
> Sample Text
>
> \today
>
> Sample Math (An alpha character): $\alpha + \beta$
>
> \end{document}
>
> Ve aldigim cikti ise su:
[...]
> ! Missing number, treated as zero.
> <to be read again>
>                  relax
> l.11 \maketitle
>
> ?

Sorunlu paket mathptmx gozukuyor.  Yukarida isaretledigim satiri devre
disi biraktigimda Turkce Babel ile burada (Debian Woody + TeTeX)
calisti.  Gerekli degilse bu paketi kullanmayin veya bu paketle benzer
islevleri sunan problemsiz bir paket arayin.

> Package babel Warning: No hyphenation patterns were loaded for
> (babel)                the language `Turkish'
> (babel)                I will use the patterns loaded for \language=0
> instead.

Bu uyariya dikkat: Turkce tireleme desenini kurmamissiniz.
Kullandiginiz TeX dagitiminda tam yeri neresidir (veya muadili nedir)
bilemiyorum, texconfig adinda bir arac olmali.  Onu kullanarak Turkce
desenleri kurun oncelikle.  Liste arsivleri aratirsaniz konu hakkinda
daha onceki iletileri de bulabilirsiniz.