Re: Nvidia ve diger sorunlar

DediÄ?iniz deiÅ?ikleri yaptım fakat yine de
nvidia-glx paketini yükleyemiyorum neyse o sonraki
sorun module-assistant taki sorun nvidia-kernel-source
u yükleyememesi apt la baktım öyle bir paket yok
indiremediÄ?inden yükleyemiyor

sanırım sorunum apt kaynaklarıyla ilgili
deb-src http://ftp.tr.debian.org/debian/ testing main
contrib non-free
kaynaÄ?ı bunun için yeterli olması gerekmez mi

Bu arada kapanma ve gdesklets sorunlarımı çözdüm
yardım eden arkadaÅ?lara teÅ?ekkür ederim

Ama ne yazık ki yazıcı sorunumu da halledemedim ilk
önce cupsys paketini  indirmiÅ?tim sonra
yanlıÅ?lıkla label-printer diye bir yazıcı
oluÅ?turdum sonra gruba attıÄ?ım mesaj sayesinde
hpijs paketinideyükledim  deskjet-series adında
yazıcı oluÅ?turdum
bunda sadece bir satırlık bir deneme sayfası
çıktı
baÅ?ka bir Å?ey yazdırmaya çalıÅ?tıÄ?ımda
yazıcı 10-15 sayfayı içine alıp sapıttı Å?imdi
ise gayet sakin ne desem yapmıyor tepkisiz

Acaba yazıcıya mı birÅ?ey oldu yada hayali diÄ?er
yazıcıyla aralarındaki bir sorundan dolayı mı
böyle
yapıyor