Alsa seskartini(cmipci) (m) yoksa (*) olarak kernelde ayarlamali?

Basarili bi kernel derlenmesi sonrasinda,mousemida calistirabildim.
Ama benim 2.4.27 kernelinde calisan seskarti,simdi calismiyor.
2.4.27 kernelinde /usr/src/modules/alsa-driver bölmüunde

./configure --with-sequencer-yes --with-cards=cmipci
make all
make install
./snddevices

bunlari yaziyordum,ve ardindan alsaconf,sonrasinda depmod -a yaziyordum ve alsamixerden sesi acip oluyordu.

Ama simdi yeni yaptigim kernelde(meka menuconfig) ben ALSA'nin yanina (*) isaretledim,ve ayriyeten benim seskartinin yanina (*) yaptim.

Derlemeden sonra seskarti calismadi.
/usr/src/kernel-source 2.6.8 da alsaconf yazyiorum su satirlar cikiyor:

modinfo: could not find module snd
modinfo: could not find module snd
modinfo: could not find module snd
Unloading sound driver modules...done.