Re: Kdm menüsünde KDE kayboldu.

On Tue, 2005-01-25 at 11:28 +0200, Zeki ÇATAV wrote:
> Merhaba,
> Knoppix bazlı debian sarge kullanıyorum. Synaptic ile Gnome masa üstü
> ortamını kurdum. Kdm hem default olarak KDE'yi hem de Gnome'u
> görüyordu.
> Gnomeda bazı ek programlar ve KDE'de sistem seslerini aktive edebilmek
> için synapticle bazı yeni dosyaları yüklemek istedim. Karışık bir
> seçim
> grubu oluşturunca, birazda acele ve dikkatsizlik sonucu bağımlılık ve
> çakışmalar nedeniyle KDE ve bileşenleri gitti. KDE masa üstü ortamını
> synaptic ile tekrar kurdum ama kdm menüsünde KDE seçeneği geri
> [...]

1)
knoppix'de yanlis hatirlamiyorsam kdm-update-menus diye bir betik vardi,
/etc/kde3/ altinda bir yerlerde

2)
kdm eger knoppixinkiyse, kdm i debiantan bastan kurmayi da
deniyebilirsiniz

3)
eger ontamimli oturumu goruyorsa,
update-alternatives --config x-session-manager
ile ontamimliyi degistirebilirsiniz

--
-aab
http://www.bayazit.net/alphan