Kdm menüsünde KDE kayboldu.

Merhaba,
Knoppix bazlı debian sarge kullanıyorum. Synaptic ile Gnome masa üstü
ortamını kurdum. Kdm hem default olarak KDE'yi hem de Gnome'u görüyordu.
Gnomeda bazı ek programlar ve KDE'de sistem seslerini aktive edebilmek
için synapticle bazı yeni dosyaları yüklemek istedim. Karışık bir seçim
grubu oluşturunca, birazda acele ve dikkatsizlik sonucu bağımlılık ve
çakışmalar nedeniyle KDE ve bileşenleri gitti. KDE masa üstü ortamını
synaptic ile tekrar kurdum ama kdm menüsünde KDE seçeneği geri gelmedi.
KDE seçeneğini tekrar kdm menüsüne nasıl eklerim?
Teşekkürler, iyi çalışmalar..
--
Dr. Zeki Çatav
Kalp Damar Cerrahisi Uzmanı