Re: Yedekleme çabalarım

Merhaba,

On Mon, 2005-01-24 at 13:03 +0200, Can Burak Cilingir wrote:
>         /home/ bölümüm yaklaşık 20 GB ve ben bu dizini ağ üzerinden
>         başka bir diske (rsync --archive) yedeklemek istiyorum. Disk bir
>         windows makinada takılı ve disk üzerindeki bir dizine smbfs ile
>         ulaşabiliyorum. bu diski linux yüklü bir aygıta takmam mümkün
>         değil.

Belki sorun buradadır. Windows tarafında cygwin+svn, Linux tarafında da
yedeklenecek veriyi svn ile yönetmek eğlenceli olabilir.

Rahatsız insanlar için bir başka çözüm Windows üzerinde VMware ile Linux
çalıştırmak, bunun içerisinde de uygun yazılımları kullanmak olabilir.

Yine bir başka bir başka çözüm, Windows üzerinde SFU veya NFS Client
Service hizmetini yükleyerek NFS üzerinden mount ederek tek bir dosyayı
loop-mount olabilir, büyük olasılıkla bu çözüm 2G limitine takılmayacak.

Daha daha başka bir çözüm yedek almamak olabilir. Veri dediğin nedir
ki... Hem "real men put their work on ftp and let the rest of the world
mirror it" :)

İyi geceler,
--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/