Re: Gaim kullanmak

Tamam hocam olay cozulmustur. Bosuna endise etmisim.
Meger offline userlari da ekle diye bir opsiyon var
onu isaretleyince hersey meydana cikti.

Sagolasin, oldukca guclu bir programa benziyor bu
gaim.

Bu arada bayraminiz mubarek olsun nice debianli
bayramlara.

--- Bulent Sener <bsener@inonu.edu.tr> wrote:

> Aslýnda siz onlarý listenize eklediðinizde onlara
> bir ileti gidiyor, þu kiþi sizi
> listesine ekledi anlamýnda bir içeriði olan bu
> iletiden sonra ilgili kiþi sizi listeye
> eklerse görüþebiliyorsunuz, eklemezse yapacak biþey
> yok.

=====

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.