Re: Xmms enterasan sorunlar

On Mon, 2005-01-17 at 10:57 +0200, Emre Kadıoğlu wrote:
> genel çıktı eklentisi gstreamer da da xmms te de alsa xmms te esd
> çıktısını oss çıktısını denedim yine aynı sorun devam ediyor. dmix
> kullanmıyorum ve değişik yastık genişliklerini denedim. mmap mod
> kapalıydı şimdi açıp tekrar denedim kapanırken yine aynı hatayı
> veriyor.
> xmms i herhangi bir parametre kullanmadan çalıştırıyorum. bana sanki
> xmms in bağımlı olduğu bir şey bozulmuş gibi geliyor ya da
> eklentilerden
> biri şimdi xmms ile ilgili her şeyi purge ediyorum bir de deborpghan
> la
> [...]

mp3 demissiniz, ogg ve wavlarda durum ayni mi?
sistemde halihazirda bir suru ogg ve wav vardir.

hem stable hem testing de sorun var derken, stable agirlikli karma mi
kullaniyorsunuz? oyle bir durumda sizin soylediginiz sebebe yakin birsey
olmasi daha mantikli geliyor.

bi de ben olsam, ciddi bi ise girmeden once
sayisal sinyal isleme eklentilerini kontrol ederdim ( ya da gorselleri)
ozetle xmms ile ilgili ekstra butun paketleri kaldirip,
mv ~/.xmms ~/.xmms.ydk
seklinde temizden baslatirdim

kolay gelsin

--