Re: Xmms enterasan sorunlar

On Mon, 2005-01-17 at 10:04 +0200, Emre Kadıoğlu wrote:
> Bu hata stable sürümde de var testing sürümde de. Hatta bazen xmms
> kapanmıyor xkill yada killall xmms yapmak durumunda kalıyorum. Arada
> sırada kitlendiği de oluyor. Ayrıca enterasan bir şekilde  bazı
> mp3lerin
> sürelerini 1456743 dakika -5033956 dakika gibi gösteriyor çalmaya
> kalktığınızda sorun yok dinleyebiliyorsunuz ama ileri geri alma
> şansınız
> olmuyor aynı mp3 ler rhtymbox ta sorunsuz çalışıyor ve süreleri de
> normal gözüküyor. Xmms i kaynak kodlarından derledim yine aynı şeyleri
> [...]

xmms'in cikti eklentisi ne?
gstreamer'inki ne?
hangi ses sistemleri kurulu ve aktif?
degisik kombinasyonlarda da ayni sorun oluyor mu? (xmms de farkli
ciktilar denediniz mi?)

bi de xmms'i komut satirindan ve parametresiz calistiriyorsunuz di mi?

xmms arada donduguna gore alsa kullaniyormussunuz hissine kapildim, bu
durumda mmap mod kapali mi? degisik yastik genisliklerini denediniz mi?
ve de dmix kullaniyor musunuz? gibi bir takim ek sorular da sormak
isterim

--
aab
http://www.bayazit.net/alphan