RE: ADSL bridge mod, ag yapilandirma, debian sorunlari...

Title: RE: ADSL bridge mod, ag yapilandirma, debian sorunlari...

Konu ile ilgili önemli bir makaleye dikkatinizi
cekmek isterim:

  http://www.debian-tr.org/?q=debian-bridge-mod-adsl

Makalede de belirttigi gibi bu sekilde bir ayarlama
yaptiginizda artik bilgisayariniz dogrudan dis dünya
ile, Internet ile temas halindedir ve eger konroller, kisitlamalar
yapmak istiyorsaniz iptables/netfilter sistemini kullanarak
gerekli güvenlik duvari ("firewall") düzenlemelerini
yapabilirsiniz. Söz konusu sistem Debian GNU/Linux'un
temel bir bileseni, parcasidir. Ancak mevcut halde herhangi
bir ayar yapilmamis olarak gelir, ayarlari yapmak sizin
elinizdedir.

Bu tür bir ise kalkismadan "iptables" konusuna dair bilgi, belge
edinmenizde fayda var.

Bu konuyla ilgili takildiginiz bir sey olursa lütfen yine
bu listeye e-posta yaziniz, ag yönetimi ve iptables
konusunda bilgili, deneyimli Debian GNU/Linux kullanicilari ve
sistem yöneticileri vardir.