Re: Debian Sorunları #3

Alper KANAT, 12-01-2005 21:13 tarihinde şunları yazdı:

> [...]
| çözüldü. Ama hız hala aynı.. Inanılmaz derecede yavaş transfer
| ediliyor dosyalar...?
|
| /etc/fstab içerisinde cdrom ile ilgili bazı tanımlamalarda
| bulundum. O sorunla ilgili biraz daha uğraşacağım.
|
| Bu arada oyunlardaki ses problemi devam ediyor. arts'ı kurmadığımı
| farketmiştim ama kurmama rağmen birşey değişmedi. Zira oyunların
| verdiği hata /dev/squencer aygıt dosyasının bulunamaması.. Yani ses
|  aygıtını bir başka programın kullanmasıyla alakalı değil anladığım
|  kadarıyla.. Bugünlerde kendi kernelimi derleyeceğim umarım bu

ATHENA:~# ls /dev/seq*
ls: /dev/seq*: No such file or directory
ATHENA:~# modprobe snd-seq
ATHENA:~# ls /dev/seq*
/dev/sequencer    /dev/sequencer2

> [...]
| düşüyor. Bu süreç içerisinde Matrix ekran koruyucusu devrede
| oluyor. Daha önce pek böyle bir sorun yaşamamıştım açıkcası...
| Upgrade, download vb işlemler yaparken sık sık bilgisayarı açık
| bırakıp yattığım için bu sorunun olmaması benim için oldukça
| önemli... DPMS'den kaynaklanıyor olabilir mi ? Slackware'de DPMS
| ile ilgili ufak birşey dışında sorun yaşamıyordum..? (DRI açıktı
| XFree86Config dosyasında, onu # yaptım hep... Ama alakalı mı
| bilmiyorum.. nvidia sürücüsü yüklenirken onu kaldırmam gerektiği
| söylenmişti, o nedenle belki alakası vardır diye yaptım yoksa gene

DPMS'in birfark yaratacağını sanmıyorum, bu güç koruma ile ilgili bir
özellik (Display Power Management Signaling) açıkçası aklıma sorunun
neden kaynaklandığıda gelmiyor.

| Alper KANAT http://raptiye.org

- --
Erçin EKER