unsecure session

Merhaba,
Debian testing kullanıyorum, kernel 2.4.27-K7. Knoppix tabanlı olan
sistemimde libranetin adminmenu programını ekleyip sources.list
dosyasına da libranet depolarını eklemiştim. Libranetin security update
şeklindeki ek özelliğini kullanmayı düşünerek yaptığım bu uygulama
libranet versiyonunuz belirlenemedi uyarısı ile security update
başarısız oldu. Daha fazla uyraşmayı istemediğim için libranet
depolarını listeden çıkarıp adminmenu programını kaldırdım.
Grafik login ekranımın Linuxa hoşgeldiniz yazısı üzerinde kırmızı renkte
"Warning: this is an unsecure session" uyarısı çıkmaya başladı. Bu
uyarıdan nasıl kurtulabilirim ve uyarının gerçekliği nedir?
Teşekkürler, İyi yıllar.......

--
Op. Dr. Zeki Çatav
Kalp Damar Cerrahisi Uzmanı