Re: Debian Sorunları #2

apt-get install resolvconf

şiir gibi bir yardımcı. arabirimlere göre dinamik olarak resolf.conf u
güncelleyebilmek, her arabirimde kullanılacak sabit dns ipleri vermek
gibi özellikleri var. ayrıca bunun sayesinde interfaces dosyasına
dns-nameservers 11.22.33.44 55.66.77.88
gibi satırlar ekleyebiliyorsunuz.
bitmedi. aktif arabirime göre bind.conf.options içindeki forwardları da
otomatik güncelleyebiliyor.

can@portable:~$ file /etc/resolv.conf
/etc/resolv.conf: symbolic link to `/etc/resolvconf/run/resolv.conf'

can@portable:~$ file /etc/resolvconf/run
/etc/resolvconf/run: symbolic link to `/dev/shm/resolvconf'

--
Can Burak Cilingir
http://canb.net/