Re: 2100 intel

Merhaba,

> selam hp bir notebook um var. Uzerinde intel 2100 mini pci wireless
> card var. Discover ile karti gorebiliyorum. Ipw2100 driverlarini
> yukledim makina acilirken bu modullerde yukleniyor. Fakat bu karti
> nasil yapilandirmam lazim. Knoppix ile actim makina sorunsuz wireless
> ile internete giriyor. iwlconfig ile karti bulamiyorum. Yardimlariniz
> icin simdiden tesekkur ederim...

Testing ve unstable depolarinda  ipw2100 icin deb paketi (src olarak) var.
Bununla kurulum yapabilirsiniz.

http://www.vicentgozalbes.com/index.php?mod=new&id=33

adresinde bir yontem var. Bunu bir miktar daha duzenlemeye calistim. Ancak
Denemedim. Dilerseniz bu yontemi deneyebilirsiniz.

#apt-get install hotplug (yuklu degilse)

#cd /usr/local/src/

#wget http://www.vicentgozalbes.com/files/toshiba/ipw2100-fw-1.3.tgz

(Yukaridaki dosyanin esas yeri burasi buraya hem son versiyonu kontrol
etmek icin hemde  yazilimin sartlarini kontrol etmek icin mutlaka buraya
bakin : http://ipw2100.sourceforge.net/firmware.php?fid=4)

#cd /usr/lib/hotplug/firmware/
#tar -zxf /usr/local/src/ipw2100-fw-1.3.tgz
#apt-get install ipw2100-source
#dpkg -i ipw2100-source_0.60-1_all.deb (su an testing deposunda bulunan
surum)
#module-assistant a-i ipw2100

#apt-get install modconf (yuklu degilse)

#modconf

kernel/drivers/net/wireless/ipw2100 kismindan ipw2100 ile ilgili tum
modulleri secin (ieee80211_crypt, ieee80211_crypt_wep, ieee80211 ve
ipw2100)

#/etc/network/interfaces dosyasinda asagidaki iki satir bulunsun.

auto eth1
iface eth1 inet dhcp

#/etc/init.d/networking restart

ile aginizi yeniden baslatin.