Re: firefox daki web sayfasini yazdirmak

Bu da tamamdir arkadaslar;

Buraya yazmis olayim baskalarinin da isine
yarayabilir:

http://am.xs4all.nl/phpwiki/index.php/MorphixHdFaqUsing

adresinde arkadas belirtmis. Mozilla, OpenOffice gibi
programlarda print edebilmek icin cupsys-bsd paketinin
yuklenmis olmasi gerektigini belirtmis. Bu paketi
yukleyince bir soru soruyor ve benim anladigim
kadariyla bu soruya Yes diye cevap vermemiz durumunda
lpr gibi komutlari CUPS ile kullanabilmek icin
calistirilan bir deamon devreye giriyor. Daha sonra
Mozilla da o bahsetmis oldugum 3. secenek' ten girip
edit edilebilen komut bolgesini

lpr -P Hp_Deskjet_3845

gibi duzenlediginizde -ki siz de kendi yaziciniza
verdiginiz ismi ilgili yere yazabilirsiniz- Sorunsuz
bir sekilde OK lediginiz sayfalar yazicinizdan
cikiyorlar.

Kolay gelsin.

http://www.granneman.com/webdev/browsers/mozillanetscape/linuxspecific/kdeprintinginmozilla/