Re: alias problemi

Mesela su alttaki bir KDE konsole ciktisi. Ama KDE yi
kapatmis olsaydim da farkli olacagini sanmiyordum.
Normal sartlarda KDE den cikiyor ondan sonra da
kapatma komutunu veriyorum. echo buyuksehir calisiyor
yontemini de birazdan deneyecegim. Anladigim kadariyla
.bashrc icerisine echo satirini ilave edecegim sonra
iste Alt+F2 ile yenibir login yapinca (ayni kullanici
ile tabii) echo ile yazmis oldugum yazilarin gorunmesi
lazim. Simdi deniyorum.

sh-2.05b$ alias kapan
sh: alias: kapan: not found
sh-2.05b$ kapan