firefox'a mplayer plugini

Merhaba arkadaslar;

Su gayriresmi depodan mplayer i indirmistik ya.
Ben pek kaffeine kullanmak istemiyorum artik.
Sistemimi yeniledigimden beri de inatla kurmadim.
Cunku saglam olmayan video dosyalari kaffeine' i
sistemin calismasi acisindan zararli hale
getirebiliyorlar. Mplayer bu acidan daha saglikli
calisiyor.

http://mozplayerxp.mozdev.org/

Bu siteden plugini indirebiliyorsunuz. Install
bilgilerinde mplayer' i kurun.
Eger mplayer'iniz /usr/local/bin/
e kurulu degilse bu adreste bir script olusturun.
Daha sonra da plugini .mozilla/plugins altina install
edin diyor.

Ben de o adreste icerigi asagidaki gibi olan ve adi
"mplayer" olan bir text dosya olusturdum.

#!/bin/sh
/usr/bin/mplayer -ao esd $*

asagidaki komutla calistirilabilir yaptim.

chmod 755 /usr/local/bin/mplayer

Ve en sonunda da install etmekten anladigim sey olarak
gidip /home/useriminklasoru/.mozilla/plugins klasoru
icerisine download ettigim dosya' nin icerisinden
cikan 4 adet dosyayi kopyaladim.

Test etmek icin yerel bilgisayarimdaki videolarin
bulundugu bir klasorun ismini veriyor. Herhangi bir
.mpg uzantili video dosyasina tiklayinca "gmplayer la
mi acayim yoksa diske mi save edeyim?" sorusunu
soruyor. Yani gorunuse gore hicbirsey install edildigi
falan yok?

Sagolun...