Re: XORG dan XFree86'ya geçiş

XF86Config-4 dosyasında  klavye bolumunde Option "XkbRules" "xfree86"
satırının onune # işareti koyun ya da bu satırı silin daha sonra
menuden sistem araçları >yapılandırma düzenleyici>
desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb bolumune gidin oradaki ayarlarla
xf86config-4 dosyasında yazan ayarları aynı yapın düzelir