Re: acilista wireless ile otomatik IP

Iyi gunler arkadaslar;

Hay Allah bir onceki mailin ici bos gitmis. Sadece
alinti kismi var.

Problemimi cozdugumu ifade etmek icin yazmistim. En
son interfaces dosyasini basit bir sekilde ele alinca
sorun duzeldi. Hic wireless di ya da keymode du vs.
karistirmiyorum. Sadece tek sorun once eth1 e bakiyor
(tabii; cunku sirayi ona gore verdim) oradan ip sini
alinca "dhclient" yazilimindan cikiyor ve eth0 icin
yeniden calistiirliyor. Ve bekliyor tabi gene yarim
saat. Iki interface e birden tek seferde baksa (mesela
"su -c dhclient" komutunu eskiden verdigimde
yaptigindaki gibi) kaymakli ekmek kadayifi olurdu. Ama
boyle de cok kotu degil.

Kolay gelsin...