From: Çağatay Tengiz [mailto:cagatay@tengiz.net]
Sent: Monday, December 20, 2004 11:18 AM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Debian'da windows

Merhaba,

İşte kullandığım Compaq EvoN160 marka/modeldeki makinamda da Debian'a
geçmeyi düşünüyorum. Ama bir problemim var, Delphi ile uygulama
geliştiriyoruz ve Linux'a geçtiğim zaman bu geliştirme ortamından yoksun
kalacağım. Kylix benim için bir alternatif değil. Çünkü geliştirdiğimiz
uygulmalar çok fazla win'e yönelik. Bu problemi linux'a sanal bir makine
kurup aşmayı düşünüyorum. Bu amaçla şu anda da zaten vmware'ın deneme
sürümünü indiriyorum.

Sormak istediklerim :

1. Vmware + Debian deneyimi yaşayan oldu mu? Olduysa başarım performansı
nasıldı ?
2. Bochs vb. açık kayaklı çözümler hakkında önerileriniz var mı?

Teşekkürler.