nvidia xmms debian ??? -2-

selam verdiðin cevap için saol ama yolladýðýn mailde yazý karakterlerinde biraz sorun vardý tam okuyamadým. turkçe karakter olayý için aþaðýdaki gibi mi olacak

users,owner,rw,umask=000,nls=iso8859-9
ve /etc/modules dosyasýnada  nls_iso8859-9 mi eklicem nls=iso8859-9 mu ? sadece bu satýrý ekleyip save mi edicem ?

submount'a gelince o da bir program sanýrým adresi buymuþ http://sourceforge.net/projects/submount/ ama denemedim , denicem bakalým !

gelelim asýl soruna nvidia sürücüsü yükledikten sonra neden xmms çalýþmýyor çok enteresan bir sorun. aslý linuxta nvidia sürücüsü yüklesem ne olur oyun oynamýcam yada xmms olsa ne olur olmasa ne olur ! baþka programlada mp3 dinlerim ama neden çalýþmýyor kafaya taktým. xmms nvidia kýl mý ki nvidisi sürücüsü kurunca xmms çalýþmýyor, açýlmýyor bile.

debianý ilk kurduðumda xmms çalýþýyoru. konsoldan yazýnca sadece

libmikmod.so.2: paylasimli nesne dosyayi açilamiyor:
Böyle bir dosya yada dizin yok.
yazýyordu bunuda apt-get install libmikmod2 yazarak hallettim. ama benim asýl derdim simge durumuna küçült dediðim zaman ana pencere aþaðýya iniyor ama ekolayzýr ve playlist olduðu yerde kalýyordu. pencereler birbirinede yapýþýktý. ana pencereyi sürükleyince diðerleride geliyor ama simge durumuna küçült dediðim zaman sadace ana pencere aþaðýya iniyor. neyse bunu en sonunda
# apt-get install xmms/stable

þeklinde kurarak halletim yani simge durumuna küçült dediðim zaman hepsi aþaðýya iniyordu sorun yoktu artýk ama sonra nvidia sürücü kurunca bu sefer xmms hiç açýlmadý. týklýyorum hiç açýlmýyor bile. sonra tekrardan xmmsi

# apt-get install xmms/testing

þeklinde kurdum. xmms açýldý ama bu sefer gene o pencere sorunu vardý. gene
# apt-get install xmms/stable
 þeklinde kurayým dedim gene xmms çalýþmýyor çýldýrcam .

debianý sildim gene kurdum. xmms çalýþýrken nvidia sürücünü kurdum gene xmms çalýþmýyor.

nedir bu nvidia xmms sorunu ya ? nvidia yokkan xmms sorunsuz çalýþýyor

cevap verenlerden biri "ama tahminim upgrade downgrade sýrasýnda oluþan bir baðýmlýlýk paketinin versiyon farký olabilir." diyor. sorun bundan deðil çünkü nvidia sürücünü kurana kadar xmms züper çalýþýyordu. olay nvidia kurduktan sonra oluyor hiç açýlmýyor !!!

Do you Yahoo!?