Re: nvidia xmms debian ???

Bu tarz durumlarda konsoldan xmms komutunu verip cıktısını buraya
yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz. ama tahminim upgrade downgrade
sırasında oluşan bir bağımlılık paketinin versiyon farkı olabilir. bu
sure icinde xmms yerine baska bir player kullanabilirsiniz. Ben gnome
kullanıyorum rhtymbox oldukça iyi kde de noatun vardı yanlış
hatırlamıyorsam biraz kurcalayın synaptics te bulursunuz bişiler.