acilista wireless ile otomatik IP

Merhaba;

Iki gundur nu konuyla alakali bayagi dokuman
karistirdim. Internette epey kazindim. Ancak bu konu
uzerinde benzeri konulara kiyasla cok az bilgi vardi.
Onlari uygulamak yoluyla da problemimi bir turlu
cozemedim.

Ogrendigim seyler. Debian da /etc/network/ altinda
interfaces adinda bir dosya mevcut. Buradan
konfigurasyon yapiliyor. Bir de /etc/init.d/ altinda
networking isimli bir script var.

Bunlari dogru sekilde konfigure edebilirsek acilista
nasil ip almasi gerektigini falan ayarlayabiliyoruz.

Bendeki sorun acilista sadece eth0 a bakmasi ve oradan
ip gelmemesi durumunda uzun sure bekleyip durmasi.
eth1 e hic bakmiyor. Acilistan sonra
su -c dhclient
komutunu vererek ip alabiliyorum.

interfaces dosyasina su satirlari ilave ettim ancak
yine de eth1 e bakmamakta direniyor.
# Ahanda bu entry de Maho aga tarafindan uretild.
auto eth1
iface eth1 inet dhcp
    wireless_keymode open

# koment yazmak adettendir
auto wlan0
iface wlan0 inet dhcp
                wireless_keymode open

Sagolun. (Su anda cok guzel calisan bir sistemim oldu
katkisi olan/olmayan butun arkadaslara sevgi ve
saygilar sunuyorum)