Re: LaTeX ve grafik yerlestirdikten sonra PDF cevirme problemi

 Merhaba ...
  convert komutu imagemagick paketi içerisinde ....
Paketlerin içerisinde dosya aramak için apt-file kullanabilirsiniz...

[timu@selam Downloads]# apt-file search convert|grep "usr/bin/convert"
electricsheep: usr/bin/convert-flame
geda-utils: usr/bin/convert_sym
imagemagick: usr/bin/convert

Paz 12 Ara 2004 23:37 tarihinde, Emre Sevinc şunları yazmıştı:

--
   Saygılar && İyi çalışmalar
   Timu EREN (a.k.a selam)