RE: LaTeX ve grafik yerlestirdikten sonra PDF cevirme problemi

Title: RE: LaTeX ve grafik yerlestirdikten sonra PDF cevirme problemi

Detayli cevap icin tesekkürler. GIMP kullanarak grafigi PostScript olarak
kaydettim (sanirim secenekler arasinda encapsulated ps yoktu, yani .ps
diye bir resim dosyasi elde ettim, aradaki farki tam bilmiyorum) ve
LaTeX koduna yerlestirebildim:

\begin{figure}
  \centering
  \includegraphics[scale=2.0]{illiac-suite.ps}
  \caption{Hiller working on ILLIAC I}
\end{figure}

gayet güzel calisti, hem dvi dosyasinda hem de ürettigim PDF
dosyasinda görünüyor.

Komut satirindan da cevirmeyi bilmek isterim, asagida bahsedilen
convert komutu hangi paketin icinde? apt-cache convert | grep ^conv
diye arattim ama alakali bir sey bulamadim.