Eszamanli kullanici istatistigi

Merhaba,

Uzerinde squid ve calamaris yuklu internet gateway'lik yapan
bir sunucum var. Calamaris ile bir onceki gun kimin nereye girdigi ve ne kadar bant genisligi harcadigini gorebiliyorum. Ancak benim istedigim eszamanli olarak (ya da en azindan 5-10 sn de bir) hangi terminalin ne kadar bant genisligi harcadigini gorebilmek. MRTG kurmayi dusundum, ancak boyle bir durumda kullanicilarin kendi
aralarindaki dosya kopyalamalari da buna dahil olacak. Oysaki benim
istedigim sadece internet cikisindaki harcanan bant genisligini gorebilmek.
Bunu yapabilecegim bir tool var mi?

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

Cuneyt Ozon