Re: Debian Sarge ReiserFS ile kurulum problemi

* devrim.esenturk@ada.net.tr [2004-12-09 15:24:17+0000]
> Birkaç gün önce dosya sistemimi dağıtınca Debian'ı tekrar kurmam
> gerekti. Bu sefer ReiserFS dosya sistemini kurmak istedim. Ancak çok
> ilginç bir problem ile karşılaştım.
>
> Temel kurulum sırasında ağ donanımını
>
> eth0 : realtek ethernet
> eth1 : firewire ethernet
>
> olarak tanımladı. Bende doğal olarak eth0 olanı seçtim ve dhcp
> sunucudan ip almasını sağladım. Ancak temel kurulum bitip sistem
> kendini reboot ettikten sonra paketleri indiremedi. Konsola düşüp
> syslogu kontrol ettiğimde sihirli bir elin eth0'ı firewire eth1'i
> [...]

Kurulumda kullandiginiz ISO'yu hangi adresten indirdiniz?

Sisteminize iliskin 'lspci' ve 'lspci -n' ciktilarini da ekte gonderir
misiniz?

Eger bu sorun d-i RC2'de olusmussa ve vaktiniz+Ingilizceniz varsa d-i
ekibine bir hata raporu olarak bildirebilirsiniz.  (Her halukarda
yukarida sizden istedigimi bilgileri isteyeceklerdir.)

Hata raporu icin su sablonu kullaniyoruz:

    http://www.nl.debian.org/devel/debian-installer/report-template

Raporlamayi soyle yapiyoruz:

    apt-get install reportbug
    reportbug installation-reports
    # Program tarafindan sunulan ontanimli secenekleri onaylayip sablonu
    # uygun sekilde dolduruyorsunuz.