Re: error changing keyboard layout to 'tr'

Merhaba,

* Mehmet Seckiner [2004-12-08 07:07:30-0800]
> [...]
>
> perl: warning: Setting locale failed.
> perl: warning: Please check that your locale settings:
>         LANGUAGE = (unset),
>         LC_ALL = (unset),
>         LANG = "tr_TR"
>     are supported and installed on your system.
> perl: warning: Falling back to the standard locale
> ("C").
> locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such
> file or directory
> locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No
> such file or directory
> locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such

tr_TR yereli kurulmamis gozukuyor.  Turkce-NASIL'dan bu yapilandirmanin
nasil yapilacagini ogrenebilirsiniz.

> ancak yapti. Belki 10 kereden fazla "Su dosya ya da
> klasor" daha once bir script tarafindan degistirilmis
> olabilir. Ustune yazayim mi" turunden sorular sordu.
> Her seferinde yaz dedim. Ancak yine de hicbir duzelme
> olmadi. Komple X Window u ve KDE yi bastan kurmak
> benim icin hic sorun degil. Isterseniz o sekilde
> yapalim nasil yapilmasi gerekiyorsa.
>
> Tabi insallah o yontem bari bir cozum getiriyordur.
> Yaptigimiz yanlis konfigurasyon komple dokunulmazlik
> kazanmadiysa.

Ortalik epey karismis galiba.  X'i (arkada kalinti birakmadan) tazelemek
mumkun, fakat bu islemi adim adim yapmak lazim.  Ayrica her adimda
/var/log/XFree86.0.log'u incelemek de gerekiyor.  Dogrusu su asamada
daha fazla yardimci olmam zor.  Hata mesajlarini, loglari gormeliyim.
Ona gore "su paketi tazeleyin, sunu duzenleyin" gibi onerilerde
bulunabilirim.