Re: error changing keyboard layout to 'tr'

Soylediginiz seyleri de gayet dikkatle uyguladim.
Soyle bir cok ilginc mesajla karsilastim.

perl: warning: Setting locale failed.
perl: warning: Please check that your locale settings:
        LANGUAGE = (unset),
        LC_ALL = (unset),
        LANG = "tr_TR"
    are supported and installed on your system.
perl: warning: Falling back to the standard locale
("C").
locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such
file or directory
locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No
such file or directory
locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such
file or directory

ancak yapti. Belki 10 kereden fazla "Su dosya ya da
klasor" daha once bir script tarafindan degistirilmis
olabilir. Ustune yazayim mi" turunden sorular sordu.
Her seferinde yaz dedim. Ancak yine de hicbir duzelme
olmadi. Komple X Window u ve KDE yi bastan kurmak
benim icin hic sorun degil. Isterseniz o sekilde
yapalim nasil yapilmasi gerekiyorsa.

Tabi insallah o yontem bari bir cozum getiriyordur.
Yaptigimiz yanlis konfigurasyon komple dokunulmazlik
kazanmadiysa.

(Makinemde Debian i cok yuzeysel linux tecrubesiyle
devraldim. Hadi Dilek abi sagolsun sistemime debian i
o kurmustu. Bugune kadar da kazasiz belasiz
getirmistim. Sadece dokuman okuyarak yeni kernele
upgrade ettim. Wireless Lan imi ve printeri da dokuman
okumak suretiyle calistirmayi basardim. O acidan
dokuman okumaktan ve uygulamaktan cekinmemek lazim.
Yaptigimiz calismalarin yedeklerini elimizde tutuyor
olduktan sonra neden cekinecegiz ki. Ilk duvara
toslayisim bu oldu. Ancak gercekten de sozkonusu
belgede bu script her dagitimda calisiyormus gibi bir
hava var. Neyse kismet boyleymis. Saygilar.)