Re: error changing keyboard layout to 'tr'

http://adsl.belgeler.org/sss/sss-turkce.html#sss-turkce_mandrake

adresinden Omer Fadil Usta' nin yazdigi script.

Tavsiye ettiginiz mudahaleleri hemen deneyecegim.

Bu arada listeden gelen bir mail icin reply komutunu
verirseniz dogrudan sahsa mail gidiyor listeye
gitmiyor. Iki seferdir yanlis reply ediyorum dikkat
etmek lazim.