Re: Sid kurarken kernel modülü hatası

Merhaba,

Knoppix kurulumu yapip daha sonra debian unstable depolarindan farkli
paketlerin kurulumunu yapabilirsiniz.

Ubuntu icin sitesinde ubuntu ile birlikte debian depolarini kullanmanin
iyi bir fikir olmadigi paket yapilarinin birebir ayni olmadigi, ayrica
Debian depolarinda bulunan tum yazilimlarin Ubuntu depolarinda da oldugu
bu sebeplede karma bir kurulumun gereksiz ve problemli olabilecegi
belirtilmis.

Bu sebeple sizin isteginize uygun olacak bu tarzdaki melez bir
kurulum/kullanim icin Knoppix daha ideal bir secim olacaktir.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin