Re: Sid kurarken kernel modül hatası

ben unoffical isoları indirmistim.Net-install olarak kurmak
sitemiyorum. zaten ilk once su anki sistemim(oslinuxpc) uzerine
"vmware" ile denemek istiyorum. sanirim kararım sarge'yi kurmak.
 peki bir sorum daha olacak;
ubuntu veya knoppix'i kursam apt-get depolarından debianın unstable
depolarından guncelleme yapabilirmiyim?
ubuntu bir debian sayilabilir mi? debian paketlerini kurarken sorun
yasama olasılıgım var mı?
Debian'in net kurulumu uzun suruyor. Ben de paketleri kurarken aynı
zamanda bilgisayarimi kullanmayi istiyorum.
Veya vmware ile debian net-install ile kurulumu hda3'e(gercek hda)
kursam sonraki acilista sistem duzgun calisir mi? Cogu surumlerde
denedim ve basarili olmustum.

Tesekkurler
saygilar...