Re: win4lin /etc/default/merge

Merhaba,

Olusan deb paketinden kurulumu yaptikdan sonra,
/opt/win4lin/postinst_rpm.sh scriptini calistirdiniz mi? Bu konuda
herhangi bir tecrubem yok ama, saniyorumki dediginiz dosya bu script
tarafindan olusturuluyor.

http://wiki.archlinux.org/index.php/Win4Lin%20setup

adresindeki bilgilerede goz atabilirsiniz.

Saygilar,
Serdar Aytekin