win4lin /etc/default/merge

Merhaba,

Denemek icin nette buldugum win4lin isimli uygulamayi rpm olarak
indirdim alien ile deb package haline getirdim gerekli
kernel-patchlerini yukleyip kerneli derledim. Her sey duzgun calisiyor
fakat programı çalıştırmak icin win komutunu verdiğim zaman
/etc/default/merge bulunamadı hatası alıyorum google da aradım herhangi
bir sey bulamadım programın readme faq man larını okudum bu dosyayı
yaratmakla ilgili herhangi bir sey bulamadım sadece tek ogrendiğim
programın bir conf dosyasıymış bazı şeyleri etkinleştirmek için vs bu
dosyayı editlemek gerekiyormuş. içeriğini ya da bir örnek dosya hiç bir
yerde bulamadım.
bilgisayarında /etc/default/merge olan  birisi varsa bana içeriğini
gönderebilirmi ?

Saygılar