Woody'den UNSTABLE sisteme gecis ve son cekirdek sürümü

Merhaba,

Ev bilgisayarimda (x86) Debian Woody calisiyor. Biraz hibrit durumda, yani CD'den kurmustum. Sonra degisik yerlerden cekip kendi derledigim yazilimlar oldu. En son CD yazmak icin unstable
deposuna ayarlayip Xcdroast filan cekmistim.

Simdi sistemi unstable'a güncellemek (ve "on the edge" yasamak) istiyorum (benim gibi tutucu bir adam icin devrim sayilir! :-P). Bunun icin bildigim kadari ile sirasi ile
yapmam gereken seyler:

# apt-get update
# apt-get -u dist-upgrade

(http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-apt-get.en.html#s-dist-upgrade) kaynagina
dayanarak yazdim yukaridakini.

Bunun disinda yapmam gereken ya da dikkat etmem gereken bir sey, almam gereken bir tedbir var mi? Türkce ile ilgili durum nedir? Su anda X-Window ortaminda terminal penceresinde Türkce calisiyor ama konsolda Türkce fontlar iptal. Bu dist-update isleminden sonra Türkce
ile ilgili yapilmasi gereken bir sey var midir?

Bu islemden sonra yine Debian resmi arsivinden son cekirdek sürümünün 686 icin imajini "apt-get install" islemi ile kur dememde bir sakinca var mi, bununla ilgili bir önhazirlik gerekir mi?

Genel olarak bu iki islemle ilgili patlama ihtimali olan noktalar varsa ve bir bilen beni uyarirsa
sevinirim ;-)

Simdiden tesekkürler.