From: Yalçın Yörük [mailto:yyoruk@gmail.com]
Sent: Saturday, September 18, 2004 5:57 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: sarge, vmware tools ve endless loop

Selam Mehmet,

kernel 2.4.6, söylediğin şeyi ln ile link vermek hariç yaptım aslında
bzip2 ve tar ile açtım. Yalnız kernel source 2.2.x di sanırım. config scriptte takıldığım yer gcc gerekli dedikten sonra kernel-headersı istediği yer var hani deafult değer [/usr/src/include/] geliyor sarge da öyle bir dizin yok tabi hangi dizini denersem deniyeyim loop dizin sormaya devam ediyor ve script devam etmiyor. Vmware versiyonu 4.5.2.
Dediğin şekilde deneyeceğim. merci.

yalçın yörük