No screen found

Merhabalar.

Biraz önce kurduğum woody'nin xconfig'ini adamakıllı yapılandıramadım
ve xserver açılması gerektiğinde no screen found hatası veriyor.
xf86config'le girdiğim x ekranında numpad'le yönlendirdiğim pointer
sayesinde ekran kartını standart vga ve driver'ı bir kez vga, bir kez
de vesa seçtim olmadı. Sonra tekrar aynı listeden GeForce ve driverdan
nv seçtim, yine olmadı. Monitörün scan frekanslarıyla oynadım, yine
olmadı. Yardımcı olabilirseniz sevinirim, gerçi yazdıklarım ne kadar
açıklayıcı olur bilemiyorum, ama dual boot olan sistemimde şuan XP ile
nete ulaşabildiğimden aklımda bunlar kalmış.

Teşekkürler.