Re: No screen found

Merhaba,

Woody'i kurarken default kernel ile kurdunuz sanirim. Kuruluma baslarken
bf24 parametresi ile kurarsaniz, kerneliniz 2.4.18 olacak ve muhtemelen
ekran kartinizi taniyacaktir. Size onerebilecegim bir kac alternatif var,

1. Anladigim kadari ile woody'i evde veya is yerinde kullanmak uzere
kuracaksiniz, Size sarge kurmanizi oneririm. Sayet yeterli ve sureki bir
internet baglantiniz varsa
http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/sarge_d-i/i386/current/sarge-i386-netinst.iso
adresindeki image'i kullanarak bu cd ile temel bir kurulum yapip, kalanlari
internet uzerinden tamamlayabilirsiniz.

2. Yeterli ve surekli internet baglantiniz yoksa,
http://cdimage.debian.org/pub/weekly/i386/ adresinden full cd imagelerini (2
tanesi isinizi gorecektir muhtemelen)  indirip bunlarla kurulum
yapabilirsiniz.

3. Hali hazirda kurulu olan woody'nizde kernel'i update edebilirsiniz.Veya
(-ekran kartinizin nvidia oldugunu farz ederek soyluyorum-) sisteminizde su
an kurulu olan kernelin header dosyasini kurup daha sonrada
http://www.nvidia.com/object/linux.html adresinden gerekli olan driveri
indirip yukleyebilirsiniz.

4. Woody'i yeniden bf24 parametresi ile kurabilirsiniz.

Not : Surekli bir  internet baglantiniz (adsl/kablo vb) varsa onceligi 1.
adimdaki yonteme vermenizi tavsiye ederim.

Saygilarimla
Serdar Aytekin