Re: Yeni Debian Kurulumu & Sorunlarim

   netinstall cdsiyle kurunca işlemcinin AMD Athlon olduğunu görüp ona
uygun çekirdeği mi yüklemesi bekleniyor?  Benim de Athlon işlemcim var.
Kurulum sırasında özel bir çekirdek yüklemedi.  Ben sonradan gerekli
paketi kurdum.

   AMD Athlon XP M 3000+ (64 bit) yazmışsınız.  Ben sanki Athlon XP-M
işlemciler 32 bit diye biliyordum.  Yazarken bir karışıklık mı olmuş
yoksa ben mi yanlış biliyorum?  Eğer 64 bitse o zaman k7 yerine k8
çekirdeği olmalı sanırım.

   Acaba kurulum sırasında fareyi takmasanız da öyle kurup fareyi sonradan
taksanız ne oluyor?  Bu şekilde ağ bağlantısı sorun çıkarmıyorsa o zaman
önce sistemi kurup, çekirdeğinizi işlemcinize uygun olan paketle
güncelleyip ondan sonra farenin çalışıp çalışmadığına bakabilirsiniz.
Synaptics touchpad'in (Türkçesi ?) zaten baştan itibaren çalışması
gerek.  Ben Athlon XP-M 2200+'ya 2.6 çekirdeğiyle kurulum yaptıktan sonra
hızlıca baktığımda USB fareyi çalıştıramamıştım galiba ama sonradan k7'ye
uygun çekirdeği kurdum.  Şu anda çalışıyor.  (Baştan öyle açmayı denemedim
ama.)