Re: debian-tr.org

Merhaba,

> Az önce debian-tr.org da  1 saat uğraşıp bluetooth destekli cep
> telefonlarını debian da nasıl kullanılacağına dair bir belge hazırladım
> kullanıcı girişi yapmıştım fakat dosyayı gönder dediğimde access denied
> dedi ve firefox ta back tuşuna bastığımda bomboş bir sayfayla karşı
> karşıya kaldım.
> Anlamadığım birşey var siteye normal üye olan biri döküman gönderemiyor
> mu yoksa şans eseri teknik bir aksaklığa mı denk geldim?

Siteye normal uye olan birisi icerik gonder kismindaki tum islemleri yapabiliyor. Su an icin sadece
gunluk gonderme ve varolan bir yazi ile ilgili yorum gonderme kismi admin onayi istemiyor diger
bolumlerde admin onayi gerekiyor.

Ancak sizin sorununuz zannederimki oturum suresinin (session) bitmesi sonucu olusmus. Normalde akis
ayar yapilmadikca oturum suresi 20 dk dir. Yani 20 dk hicbir islem yapmazsaniz (sayfalarda gezme
vb. gibi) varolan session degerleri unset edilir ve sizin sisteme yeniden giris yapmanizi
gerektirecek durum ortaya cikar.

Zannederim siz belgenin tamamini direk debian-tr.org daki alanda hazirladiniz bu sure zarfinda (ki
bir saat olarak belirtmisiniz) var olan session degerleri coktan unset edilmis olacaktir.

Rica etsem o belgenizi tekrar hazirlayabilir misiniz ? Once baska bir editor ile hazirlayin sonra
ilgili alana kopyala yapistir ile gonderin. Sizin ordan belgeyi bir sekilde gondermeniz yeterli ben
gerekli olan duzeltme olursa yapar yayina aktaririm.

Sayet yukarida belirttigim gibi oturum suresinin unset edilmesini gerektirecek kadar uzun sure
islem yapmadan beklemedi ve direk gondermeye calistiginizda bu sorun ile karsilastiysaniz problem
var demektir.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin