Re: Turkce Debian Sitesi Olusturulmasi Hususunda

 Öncelikle dökümanlar için çok teþekkür
ediyorum. Sorumu sormadan önce
http://debian.linux34.com/ adresindeki dökümaný
okuyarak kendimi yönlendirmeye
çalýþmýþtým. Nisan 2004 te
tamamen linux'a geçiþ yaptým. Yani yeniyim.
Site komusunda yardýmcý olamam ama yeni
kullanýcýlarýn isteklerini
iletebilirim.

    Yeni kullanýcýlar linux nedir,
daðýtýmlarýn
özellikleri,farklarý nelerdir bunlarý
öðrenmek ister. Debian orta seviye bir linux
bilgisi gerektiriyor ve daha önce kurulumu
yapmamýþ birisinin yardýma
ihtiyacý olduðunu düþünüyorum. Debian
kurulumu ve apt-get hakkýnda
ayrýntýlý bir yazý þart.
Eðer debian üzerine bir web sayfasý
yapýlacaksa dökümanlar yanýnda haberler de
olmalý ki kullanýcýlarý kendine
çeksin. Debian üzerine belirli bir dökümana
ulaþýldýðýnda genel anlamda
linux, linux'ta programlama vs konular olabilir diye
düþünüyorum. Tabi acil olarak bir yerden
ulaþabileceðimiz debian dökümanlarýna
herkesin ihtiyacý var. Bence debian-tr.org
domaini güzel gibi. Saygýlar.