Re: Kernele symlink nasil yapilir?

1-) mount /dev/sdb /media/usb0
    mount: you must specify the filesystem type
    (ne tur dosya sistemi vermem gerekiyor.)

2-)Ayrica her acilista hda1=>c hda5=>d fat32 diskleri nasil otomatik olarak /windows/c
    /windows/d altina mount edebilirim?

3-)Son olarakda tek sorunum olan kablosuz ag karti kaldi.Onuda halledersem Debiani rahatlikla kullanabilirim. :)

linux-wlan-ng programini apt ile kurdum.Ancak sadece kernel 2.4e ait kernel moduller var.Kernel 2.6ye ait apt depolarinda modul yok. linux-wlan programini kernel 2.6 altinda nasil calistirabilirim?Daha once ndiswrapper programini denedim.Hatta wlan pcmcia kartini kernele modul olarak ndiswrapper vasitasiyla yukledim.
#ndiswrapper -l
Installed ndis drivers:
net8180
Yinede kartta herhangi bir hayat belirtisi olmadi.(isik yok) :(

wlan pcmcia kartin taktigimda dmesg ciktisi olarak sadece asagidaki degerleri aliyorum.
#dmesg
cs: pcmcia_socket0: unable to apply power.

#iwconfig ve ifconfig ciktilarinda kartla alakali gorunurde birsey yok.

wlan kartim:
Acer Realtek (RLT8180L Prism2/2.5/3 Chipset ) wlan 11b pcmcia

wlan ag ayarlarim :
DHCP
Default Gateway:192.168.1.254
ESSID: Acer