parcalama arizasi

Merhaba,
debian testing kullaniyorum kernel kendi derlediğim 2.6.7 sürekli programlar parçalama arızası vererek kapanmaya başladı. Bildiğim kadarıyla bu anakartla ramin uyumsuzluğundan kaynaklanıyo fakat bu son 3 güne kadar hiç öyle bir sorun yaşamamıştım normal öntanımlı kernelle de denedim yine aynı şey. apt-build world ile tüm sistemi yeniden yapılandırmayı denesem ne kadar faydası olur? Ya da böyle bir durumda ne yapabilirim çözümü nedir?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

işlemçi amd athlon xp 2600+
anakart asus a7n8x-vm
ram 2 adet 512 kingston ddr 400