gcc / kernel versiyon uyusmazligi

selamlar

debian sarge/sid karisimi bir sistemim var.sistemde 2.6.3 , 2.6.7 ve 2.6.8 cekirdekler var.vmware konfigure etmeye calisirken bana kerneliniz gcc 3.3.4 ile derlenmis ama sizde gcc 3.3.5 var ,yine de devam edeyimmi diyor, ben de evet diyorum. ancak ilerleyen asamalarda kerneliniz icin uygun C headerlari yok diyor ve bu kismi atlayamiyorum. sistemi apt-get dist-upgrade komutu ile guncelliyorum.apt-get man sayfasinda "downgrade" ile ilgili birsey bulamadim.gcc versiyonumu 3.3.4 e nasil cekebilirim? ya da baska bir cozum oneriniz var mi?

tesekkur ederim