Re: LaTeX ile calismak icin gerekli paketler ve ayarlar?

Ciktiya göz attim ancak benim kast ettigim $öyle bir $eydi:

http://www.ironcreek.net/phpsyntaxtree/

Tabii bu web tabanli bir sistem ve ciktiyi da PNG olarak veriyor yani vektörel cizim
söz konusu degil ama fikir vermesi acisindan güzel.

LaTeX ile dilbilim notasyonlari kullanmak icin $öyle siteler buldum:

- http://ifla.uni-stuttgart.de/~vogel/latexling.html
- http://ist-socrates.berkeley.edu/~dmort/typing_linguistics.html
- http://www-rcf.usc.edu/~pancheva/Tree_drawing.html
- http://www.essex.ac.uk/linguistics/clmt/latex4ling/trees/tree-dvips/handout.html
- http://www.stat.wisc.edu/p/stat/ftp/pub/loh/treeprogs/treetex/

Biraz daha kurcalamaya devam edecegim, simdiye dek gördüklerim ha
TeX ile etiketleri dizip PostScript ile cizgileri cizdiriyor ya da dogrudan TeX
ortaminda ama karisik bir syntax ile dogrudan agac cizdiriyor. Yukarida
ilk verdigim web uygulamasi tarzinda bir seyi bir makro seklinde dogrudan
editörden calistirabilsem ve isaret ettigim lineer yapiya karsilik gelen agac
yapisini olustursa (ya da buna tekabül eden TeX dizisini) mükemmel olur.

Kurcalamaya devam, simdilik güzel gidiyor.

Bulent Murtezaoglu wrote:
Peki McMCLIM biraz ugrasirsan PS output veriyor.  (landscape
duzgun calismiyor).  Ugrasmadan cikan ekli.  gv ile bakarken dikkat et
cikti en tepede.

Biraz ugrasirsan sen de yaparsin ama deger mi bilmem.

BM

--
Emre Sevinç
eMBA Yazılım Geliştirme