Re: lineak ve xlibs problemi

Merhaba,

Sistemde benzer gorevi gorecek baska bir program kurulumu ? Mesela hotkeys
gibi. Sayet bu tarzda baska bir program kurulu ise, diger programi sistemden
kaldirin ve o programa ait calisan bir process'in kalmadigina emin olun.  px
aux ile calisan processleri gozlemleyip, o programa ait olan processleri yok
edin.  Ayrica  kullandiginiz pencere yoneticisinden logout olup tekrar login
olmaniz da gerebilir.

Daha sonra lineakd -l ile sizin klavye tipinizin ne olduguna bakin, Mesela
klavye tipiniz "A4-KBS8" (A4Tech KBS-8) olsun. Bu klavye tipine ait
~home/.lineak/lineakd.conf dosyasinin olusmasi icin,

lineakd -c A4-KBS8 (bu ornek A4-KBS8  tipindeki klavye icin)

gibi bir komutu isletmeniz gerekiyor. Daha sonra ~home/.lineak/lineakd.conf
dosyasini uygun sekilde duzenleyip, dilediginiz eslestirmeleri
yapabilirsiniz. Ayarladan sonra lineakd ile calistirip test etmek kaliyor.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin